äntligen hemma!

ohh....!
äntligen hemma, jag och emma drog till trollhättan efter skolan och handla lite!:)
köpte en klänning som jag ska ha på lördag! =) ganska nöjd ändå! :)

men, skolan är inte över än idag! ska sätta mig med tyska skiten,
eftersom vi har tyska prov på fredag, och jag kan inte ett skit ! :o
någon som kan hjälpa mig eller ?;p
typ tjugo jävla sidor, sammanlagt? och det är bra att man fattar ett ord? ;)

ge mig tips på bra musik, snälla ? (: jag bönar och ber!

är det ngn som har testat ngt volymshampo ? funkar det?
ge mig något tips vart man kan köpa det, skulle gärna vilja ha det!
behöver det!

är bara tvungen att säga, att ett hus brann ner i närheten idag..
det var ganska läskigt, för vi åkte förbi med bilen när nästan hela huset var nere..
fyfan vad hemskt egentligen.. :/

uppdaterar sen , när jag pluggat... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0