äntligen! :)

har jag kommit hem, och funnit mig till rätta!
sitter nu under mitt varma och goda täcke och myser med min bästa vän datorn ;)
vi vann iaf matchen med 5-1 , Alica gjorde en äckta hatrick , stavas det så ? ;o
sen efter matchen åkte nästan alla till Mc Donalds, det var väldigtväldigt gott! :)
så underbart var det och träffa Anna älsklingen, som precis kommit hem från Cypern! <3
hon var jäääättebruuuun! det vill jag också vara :p
 
blev inga bilder idag ändå..
jag är så dålig på att hålla mina löften med bilder till er..
men jag looovar, på heder och samvete att ni ska få många den här veckan! :D

någon som kan säga någon bra låt ? :)
lyssnar sönder alla mina låtar ju, och det är inte bra ! ;D


här har ni en låt som jag snart lyssnar sönder,
vilket jag verkligen inte vill, för jag älskar den!



här har ni tre stycken jätte söta låtar, dom är verkligen urgulliga!






själv tycker jag nog att trean är gulligast!
älskar den låten, åh gud!
kommer alltid att tycka så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0