bara för att jag hade...

bestämt mig för att gå ut och ta massa bilder idag, så är det iskallt! ;O
fast, iof så har jag suttit inne idag ;)
så nu ska jag ta och göra mig i ordning, och gå ut faktiskt.
sen , ( oohhja, vilket liv jag har!! ) plugga! -.-
DEADLINE PÅ MÅNDAG! OCH JAG HAR KNAPPT BÖRJAT! :O
inte braintebra! sen får jag se vad som händer!
sitter och tänker på hur bra anna har det nere i Cypern nu!
AVUNDSJUK, EEHHH JAA? :P <3

stannade ju i n-bro med matilda, hanna michaela och joakim igår!
Hanna åkte hem tidigt :/ meen gud vilken dag det var! ;)
och jag och michaela är bara så bäst? ;) eller hur matilda  ?:p <3
Sen fastnade michaela i leran vid nossan! ;s inte kul, för hon sjönk från början var det bara lera till ovanför hålen, typ sen så sjönk det till det var lera upp till låren :s
och kramp fick hon samtidigt, och vi FICK INTE UPP HENNE ! :(
sen efter att hon suttit där i en timma, så fick vi hjälp!
asså, det var ta mig fan hemskt ! :o <3


aja, ni ska få massa bilder sen :)
puuusss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0