förlåt

för dålig uppdatering !
men jag orkade inte när jag kom hem, jag somnade framför tv;n ist! ;)
sen var det ju träning.. fyfan vad skönt det var och träna idag!
kärlek till fotbollen här va! (L)

skolan var ändå ganska okej idag? ;p
fast, det ska bli för jävla skönt imorgon. sista dagen i skolan den här veckan! (Y)
det gillas stoooort!

på fredag ska jag låta matilda färga mitt hår ;s tror ni jag vågar? ;o
usch, jag kommer snart tappa håret så som jag håller på!
plattar varje dag.. färgat håret 2 gånger under kanske 1.5 månader ? ;o
usch.. :( jag vill ha kvar mitt hår.
nej jag ska nog inte färga håret ! ;o
haha , förlåt matilda ;)

brukar ni platta/färga håret? blir erat slitet?
ge mig tips om hur erat hår inte blir slitet!
tack ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0