inget bloggande!

nej... jag kommer nog inte blogga på hela veckan!
usch, neeehe! jag känner verkligen inte för det.
får se hur det blir i helgen. kanske kommer igång med bloggandet då.
men jag tror inte det!

du vet att jag alltid kommer stötta dig.
jag har bara inga ord!


jag håller på och klagar på allt hela tiden.
klagar på min och ***** relation, men jag vet att det finns folk som har det värre.
men jag känner mig så ensam. Ensam när jag ställer mig mot dig.
För att ingen annan gör det, tar jag smällen!
jag skulle faktiskt hellre, inte säga något alls.
men jag får fortfarande ta skiten!
jag kollar på gamla bilder, från våran tid! då du sa att du älskade mig.
att jag var det bästa som hänt dig! men icke.
sen jag var sju år, har jag stått ut med det här.
nu står jag helst över. Jag ska inte tänka på någon annan just nu.
det går över, med åren! hoppas jag.



________________________________

åh. du söta människa.
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0