inte alls sugen på att blogga ! ;o

jag är för laaat!!

usch på runemilen säger jag bara!
har stora blåsor under fötterna, och skoskav! inte alls kul..
så jag har suttit inne och pluggat idag, efter skolan.
skolan var inte alls okej idag, bussen till skolan var ganska roligt!
jag och Eric bråka, som vanligt? ;) , och han var jääätte jobbig!
så han fick ont, pga miiig ! (a) är jag snäll eller? =) men det var ganska kul.

nu ska jag snart iväg och kolla på A-lags match! (y) ska bli massa kul!
hoppas Främmestad vinner nu, för det är mot södra Herene, (stavning?)
och då tycker jag att dom ska vinna! :D


hör nog av mig sen, men jag är inte så sugen på att blogga idag.
men ngt mer inlägg blir det nog ! :)

Nils Nilsson i våran klass är lik Justin Bieber ! (: 
oh, det vet han om!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0