jag gjorde headern.

ny header, en som jag gjort, jag gjorde en igår.
som jag faktiskt(!!) blev nöjd med. men självklart har ju jag den turen att
den inte sparas på datorn, kul? eller inte !
så jag ska fixa snart igen, men det kommer inte bli mkt dator den här veckan,
bara plugg och plugg.. så ni får ursäkta mig.
men jag lovar jag ska försöka komma igång med det!

eh, detta inlägget var egentligen menat till min farmor..
ni behöver inte läsa, jag måste bara säga det.

jag älskar dig, farmor. av hela mitt hjärta.
ingen har så stor plats som dig i mitt hjärta.
jag lovar, du har stöttat mig, hela mitt liv. stått vid min sida.
lärt mig saker, som ingen annan skulle lära mig. du är unik!
men, både du och jag vet att detta inte kommer vara för evigt..
hur gärna jag än vill.. så kommer jag inte alltid att ha dig vid min sida.
varje gång jag är med dig, känns som den sista.
jag vill inte att det ska vara så.. jag klarar inte ha ett liv utan dig.
du har funnits hela mitt liv, och jag vill att du ska vara med till slutet!
det är jobbigt för mig att skriva det här.
jag kommer verkligen ihåg varenda minut med dig. för du är allt jag har.
allt jag har farmor. du gör att så vettigt? !
du kommer aldrig att bli av med mig . och jag kommer alltid ha kvar dig!
alla minnen med dig, dom är så värda.
för jag har älskat varje sekund som har varit med dig.
du och jag har verkligen gått igenom mycket, och ingen vet hur du och jag har det!
när jag var liten, så gick vi alltid på promenader, du och jag.
då var det bara du och jag, du hjälpte mig alltid komma över bäcken som vi gick över!
jag kommer ihåg att jag varje gång skrek, för jag var rädd att ramla i.
så du bärde mig alltid över. du förstår verkligen inte farmor.
den senaste tiden så har inte jag varit så "nära" dig. jag är bara rädd.
rädd är något jag alltid kommer vara. rädd för att förlora dig.
du är allt jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0