jag har ju så tråkigt ;)

men jag tog den från sannas blogg!
och jag har massa tråkigt, så ;D

Den/det senaste:
 

Du åt? soppa och bröd
Du drack? vatten
Du kramade? Matilda vafan ;D
Du tittade på tv med? David
Du satt vid datorn med? vet inte
Du sov med? emma, anna och pernilla!
Du brottades med? matilda ;)
Vad ska du göra imorrn? skola, och träna :D
Vad har du gjort idag? skolan, matilda och joakim, datorn, pluggat
Va det kul?
 matilda och joakim, JA!
Vad vill du ha? skooor!
Vad har du för lite av? kläder!
Är du singel? ja
Är du kär? mm! ;o
Vad vill du göra nu? lääsa när jag hör din röst!
Planer till helgen? MATILDA ÄLSKLING ;*
Har du mer än 5 tröjor? jaa
Har du mer än 2 byxor? ja!
Vill du sova nu? jadå!

 

 

 Kärlek, vänner, familj & liv:
 

 

 

 

 

Är du kär? mmm
Är du tsm me nån? nej
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med?  ehh, ja ?;D
Har du fått nya vänner den hära månaden? jodå :d
Vill du ha fler vänner? vem har för många ? ;)
Har du för många vänner? NEJ FÖRFAN!
Är du ovän med någon? nej ?
Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej .
Är dina föräldrar skilda? ja
Har du riktiga syskon?
 jaa
Trivs du i din familj? mmjo, då
Hur många bor du med? 4 st
Vill du leva? ja!
Är du lycklig? jodå.
Hatar du ditt liv? ibland kanske?  

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0