jag kommer somna i kyrkan..

efter att ha sovit fyra timmar inatt, tror jag inte att jag kommer vara den piggaste idag .
men , vad gör man inte för sina kusiner ? (;
vid niotiden ska vi dra iväg och kolla på konfirmation.
sen tror jag att jag ska sova lite, (; eller nejj... ;p
ska vara med sötnosen Sanna idag också ! (L) var ett riktigt bra tag sen! 

får se vad som händer sen då... men som simon alltid säger ... "man får ta det som det kommer!" ;)

idag kanske det kommer lite bättre uppdatering än igår och i torsdags!
efter konfirmationen då såklart! ;)
kommer nog upp bilder sen! :D

har bytt mobil nu också.. men bara för idag eller nått.
det är inget fel på min andra, men den vill inte det jag vill.
kommer snart slänga den i väggen om den fortsätter såhär xd

ska köpa ny plattång också.. min dampar ju ihjäl! usssscchhh! :)
vet ni någon bra plattång man kanske kan köpa ?! :D


 Foto;VickanRadovanovic

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0