jag tror bara Emelie vet

och om du läser detta, snälla förstå.

nu har jag och Emelie haft diskussioner om S**** ganska ofta.
och jag vet att jag har sagt att jag ska göra något åt honom.
men jag kommer nog alltid känna ngt speciellt för honom, även om han nu beter sig som en idiot.
han har alltid stöttat mig, dag som natt.
men jag orkar verkligen inte med honom. och jag vet att du bryr dig.
eftersom du var i samma situation. men , jag vet inte.. jag är nog inte lika stark som du.
vilket jag verkligen, verkligen vill vara nu.
men han är borta, msn bdb och min mobil. han finns inte kvar!
kommer aldrig att prata med honom igen. och nu menar jag det!
men, det känns som om det är ett litet litet håll i mig.
jag har känt honom så länge.. vi pratade nästan varje dag i telefon.
jag älskade honom.
men jag kommer aldrig mer prata med han. jag lovar.
så Emelie , om du läser detta, snälla förlåt!
jag vet att du har stöttat mig i det här. men jag har bara stött bort dig.
jag har menat allt jag sagt om honom tidigare. men jag har inte gjort något åt det.
det har jag nu.. och jag , oj... nu vet jag inte vad jag ska säga.
Men tack Emelie! du är en otroligt underbar person.
även om vi inte är så bra vänner, men du är endå min barndomsvän,
jag kommer alltid ha plats för dig i mitt hjärta.
förlåt,förlåt! du är en bra person.. en riktigt bra person.
tack Emelie Linnea Ståhlgren.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer alltid att finnas kvar här för dig även om vi inte är så bra vänner längre men jag kommer aldrig att svika dig så om det är lite jobbigt så är det bara Sms:a lr ringa

2010-05-21 @ 07:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0