läs inte!

ni behöver absolut inte lääsa detta inlägg.. tycker inte ni ska det egentligen, men jag skriver för att
skriva av mig.. och det är otroligt bra ibland!

oj.. nu vet jag inte vart jag ska börja heller.
men den senaste tiden har inte jag varit den personen som jag gillar att vara.
det är precis som en annan person har slagit sig ner i min kropp.
ni kanske inte har märkt det? men det har kommit lite mer för varje dag som går.
idag.. då tycker jag att det räckte, jag vet inte vad som har hänt.
aja.. nu ska jag komma till saken.
jag är ledsen om jag inte varit mig själv.
jag ska komma tillbaka, jag behöver bara tid. kanske för mig själv,
ärligt talat vet jag inget.. det går i en cirkel.
ibland behöver jag mina vänner mer än vad jag aldrig behövt förut.
sen känner jag bara för att försvinna... inte dö, men jag vill inte leva.
det är pga all skit jag fått från dig. Jag gör inte något rätt, men ändå är det jag som tar hand om dig.
du vet inte hur det känns för mig, när du inte bryr dig. när du klagar.. det är det enda du gör.
att klaga.
jag vet inte ens hur jag säga. jag vet inte vad jag vill.
jag vill inte träffa dig. jag vill inte älska dig.
men du , åh.. jag har aldrig fått den kärleken som du ger alla andra.
jag har aldrig hört att du säger något snällt ord till mig, aldrig hört att jag betyder ngt!
detta har jag stått ut med hela mitt liv.. men aldrig såhär,
men nu , jag tänker säga emot, som alla andra gånger.. men det får inte gå längre.
men jag är rädd.. för jag vet vad du kommer göra, som många andra gånger.
jag vet nog inte vad jag vill.. det är en obeskrivelig känsla..
men jag måste göra ngt åt det, jag kommer sitta här, och vänta...
idag har jag enbart gått med musiken i öronen, tankarna i huvudet, och varit rädd, efter skolan!


Kommentarer
Postat av: jjeennifer (:

ffinns vickan,<3

2010-05-18 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0