lite mycket just nu

jag har tagit uppehåll i fotboll.. inte alls kul :'(
men jag känner verkligen inget sug för det längre.

och skolan idag var först rolig. sen blev den riktigt sorglig.
kanske humörsvängningar. iaf min hund Klara opereras just nu.
hon har fått livmoderinflammation.. :'/ började såklart lipa i skolan.
hon mådde ju så jävla dåligt.... usch, nej nu blir jag ledsen igen :(
men hon kommer hem imorgon. om operationen gick bra!
då kommer jag nästan slänga mig över henne.. älskar henne så jävla mycket!
sen hände det en hel del andra saker, som inte är om mig dåva..
men gud, vad vi grät ;o nej.. nu blir det nästan pinsamt :$

men **** fick mig på så jävla mycket bättre humör fyfan asså..
så gullig h*n är!

jag vill ha soool igen .
den kommer väll snart igen ? hoppas det.
i helgen kommer Matiilda och Anna hit, kanske Emma och Pernilla också.
får se hur detta kommer gå.. :)
det ska bli massa mysigt.

Emma förlåt, men jag måste ha mina pengar snart :$
vill inte tjata på dig ! du behöver ju inte betala allt med en gång om du inte vill heller ?;)
puss på dig älskling !

nu ska jag gå och plugga! uppdaterar senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0