nästa gång

jag är hos pappa, så ska jag ta med mig massa saker, som usb kabel,
min kamra, min bok . !

för nu sitter jag här , och har inget liv !
men, så kan det ju vara ibland? :)
jag sitter iaf på altanen, dricker ramlösa, läser tidning, och lyssnar på musik!
underbart varmt och skönt är det! =)
jag cyklade in och handla förut, skönt var det också ! ;)

och resten av kvällen ska jag slappa! och sova ! ;D
har en jävla lust att prata i telefon , hmm? hur kan det komma sig? ;)
får väll se vem jag kommer ringa? :D


_____________________

jag tror du vet.. hur jag känner för dig?
men du vet inte alls, hur jag känner för dig.
jag tror egentligen inte ens att jag vet.
det enda jag vet är att,
varje gång jag ser dig, jag blir nervös..
mitt hjärta hoppar över några slag, jag ler så fort du kommer.
dina fina underbart glittrande ögon.
allt hos dig är perfekt.
jag lovar och svär.. det är underbart.
men jag hatar att jag känner så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0