nu ska jag förklara...

imorgon kommer jag börja träna igen.. så svaren kommer nog upp halv nio , lite senare kanske!
vi säger senast nio.
jag klarade bara att hoppa en fotbollsträning!
nu kommer suget, det är säkert för jag visste att jag inte skulle spela på ett tag!
men nu jävlar ska jag komma igång igen!
nu ska inget hindra mig ta mig fan! :)
så jag "börjar igen" imorgon!
ser fram emot det.. det är inte så att jag inte tycker det är kul så.
utan jag kände verkligen inget sug det sista. men vem vet?
det kanske kommit tillbaka nu. så nu skiter jag i ALLT , kör bara på!
jag ska ha kul ! :D hihi!

bra humör eller vad? ;)
tänkte bara säga till Pernilla, att jag vill ha tag på dig!
om du ser detta.. snälla sms;a eller ring mig! älskar dig så mycket!

usch... nej imorgon blir det nog nästan ingen uppdatering .. ;o
jag ska plugga arslet av mig! matte förstår ni, min , eeehhhhmm *HOST* specialitet!
aja... är faktiskt riktigt nöjd över mitt VG på tyska prov. jag har ju VG i tyska,
men detta provet var skit svårt, jag var inte den enda som tyckte det.. så jag är nöjd! =)

nu ska jag pussa klara godnatt!
vill verkligen ge henne all den kärlek hon kan få av mig just nu!

pusshejj!:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0