nu ska jag säga en sak ;)

en lite rolig sak.
när jag var liten så älskade jag Nils Karlsson Pyssling.
men när jag kollade på filmen hos hanna för några månader sen, så kom jag och hon på att .
HAN MÅSTE VARA BÖG (???!!)
trodde inte på det så, först för att det var en barnfilm. och jag har INGET EMOT BÖGAR.
faktum med att jag vill ha en bög kompis.! ;)

men kolla här, dom badar tillsammans, sjunger till/om varandra.
Bertil säger att han ska stanna hos Nils ända tills Nils sover i hans säng.
bara för att han inte ska vara rädd!
det kanske inte låter så bögigt. men se på filmen och tänk efter vafan ! ;D

här får ni en scen, ur filmen. kanske inte bra kvalite men jag hittade bara den på youtube!



Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Ja han måste fan va bög! ;) <3

2010-05-09 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0