ny duschad

väldigt skönt.. :)
saknar hunden min. när det har gått en hund här i sju år. så känns det konstig nu när hon inte ärhär :(
men hon kommer imorgon. och jag saknar henne redan!
hon är värd all kärlek hon kan få! ;*

nu ska jag sluta prata om det.
hihi... vill ni veta en sak ? jag saknar redan ****.
helt jävla fucking underbar!
och ni vet inte vem det är !

haha.. aja, har pluggat idag.
har ju satsdelar skit prov imorgon. fattar inget?
som vanligt alltså!
och på fredag har vi matte prov.. -.- det suuger aphål!

sitter och kollar lite på skor... har hittat ett par jätte söta ballerina skor!
tror det blir att åka och köpa dom snart!
måste verkligen ha dom! :D

men , jag behöver fortfarande tips på plattång!
vad ska jag ha för någon ??!
skulle vara väldigt tacksam över tips!

ne , nu ska jag inte ta eran tid mer... ska ta och lyssna på musik.
jag menar, vem klarar sig utan musik ? =)

haha, matilda kommer du ihåg?
"vem är Mr Muffins? " omg, vad vi skratta!;D


Kommentarer
Postat av: DIANAAA

finfin blogg :)

2010-05-25 @ 20:55:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0