okejj, (;

dålig uppdatering.. inte varit riktigt sugen på att blogga! :)
men nu får ni fråga en massa två inlägg neråt!
för idag är Deadlinen 13.00! i promise! ;)

igår så var det skumparty i vara. väldigt roligt ändå! =)
Anders,Simon,Anna,Ida,Emma ! tack för kvällen! <3
haha..usch, jag var ganska pigg igår.... ! haha... sorry xd
jag känner fortfarande skum smaken i munnen! ;s äckligt ohja!

idag kommer sötnosarna hit, Anna & Matilda!
ska ha massa myyys! ;*
bilder kommer nog sen ! hoppas jag  =)

usch.. mamma och dom väckte mig kvart över åtta!
jag är jätte trött.. men jag hoppas inte att jag förstör kvällen idag då ? ;s

aja... nu blev det ett riktigt onödigt inlägg. ;)
förlåt!


puss .<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0