shiieet!

vad det regna när jag åkte hem från träningen, inte kul!, men vad gör man? :p
vårregnet, eller har jag fel? som vanligt !
nu är resan äntligen fixad, i Juli drar vår familj, och älsklings kusinen och hennes föräldrar,
till Gotland! :D så som vi har pratat om detta, så länge! ;) äntligen säger jag bara!
längtar redan! ;) och nu är det inte långt kvar till sommarlovet.
detta gillas, och ojj vad jag blev på humör nu! :D

förövrigt, så har väll dagen varit sådär.
inte varit på så skratthumör som jag brukar vara med Anna&Matilda.
men man kan väll inte vara det varje dag? ;)
och så hade vi ju orientering, vilket jag hatar! xd
oh, nu är det bevisat, jag, Matilda och Anna , vi ska bara inte springa orientering ! :P

och nu ser jag fram emot runemilen, (konstigt, tycker jag )
men jag känner mig riktigt taggad! ohoohooh ;D

puuuuuuss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0