skönt var det

att gå ut och gå, (; solen har börjat komma fram nu! :D
gud vad skönt! =)

har pratat med **** i telefon i 40 minuter .
hihi, massa gulligt ju! ;o

ska snart platta håret , igen.. om jag ska gå fram, igen!
men, som sagt , jag har ju inget liv? ;)

fick ett samtal från våran tränare Jörgen förut,
som sa att jag ska vara med på matchen imorgon, det ser vi fram emot! :D

har riktigt stor lust att kolla på Pistvakt, som visserligen är det roligaste jag vet! ;)
det visste ni inte ?=) jo, många visste nog det ;d
haha!

får se om den kommer igång om typ tio minuter? ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: m.hedman

Asfin blogg (a'

Vem gjorde designen?

2010-05-15 @ 19:04:57
URL: http://moahedmans.blogg.se/
Postat av: vickan :)

tack detsamma :D



jag gjorde designen ! :)

2010-05-15 @ 19:24:28
Postat av: jjeennifer (:

hahah du & din pistvakt då ;D



sorry, att vi nt var idag :((

men anton drog sent...



men vi får vara snart (a) <3

asså om du vill ;)

2010-05-15 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0