svarar på frågorna ! :D

har du någon förebild? isåfall vem? =)
hmm.. jag vet inte riktigt! tror faktiskt att det skulle vara min underbara mamma isf!
hon ställer alltid upp!

fin blogg ! :)
är du singel?
tack! (:
ja.. det är jag (;

vad är skillnaden på tumör och koma ? :D <3
haha.. Lisa Falk (;
jadu, tumör får man av cancer, typ.
koma är typ när man är medvetslös. eller nått! ;)
vi har ju förklarat det för dig 100 gånger tjejen! ;) <3

Är du kär just nu? :D hi hi, (vet svaret men ändå..) (;

ge klara en STOR KRAM från mig! :)<3
Ja, jag är kär nu. tror jag. det är lite struligt just nu ! ;) <3
oh, det ska jag gumman! ;*

gillar din blogg !

är din mamma/pappa utländska..
för jag tänker på alla bilder du lägger ut där det står ditt namn? det inget svenskt namn iallafalla!
tack, vad gullig du är ! :)
min pappa är utländsk,fast han har bott i Sverige sen han var två år! :) han kommer från Slovenien för er som undrar! :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0