tre dagar hos Matilda..

och fyfan vad roligt vi har haft! michaela kom igår också, men hon sov inte över!
men ååh, detta måste vi göra om!

det är därför jag inte har uppdaterat så bra.
men det kommer snart igen ;)
vädret är tråkigt.. det regnar, men det är varmt!
och detta ska vara maj ? ! hoppas det fina vädret kommer snart.
och sommarlovet kommer ju bara närmare... så härligt det ska bli ! :D



du vet inte hur det känns när du kollar på mig.
hur jag ryser när du ser på mig.
dina fina söta ögon, ditt leende..
allt är underbart!
jag gillar dig , sötnos!

foto; VickanRadovanovic!



PUUUSS!;*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :') Finns även en annan tävling i bloggen lite längre ner också .. Alltså så finns det just nu två tävlingar att delta i om du är intresserad :-)

2010-05-15 @ 15:27:37
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: jjeennifer (:

vem äre du gillar? :)

2010-05-15 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0